Într-o lume în care publicitatea este mai prezentă ca niciodată, atât în casele oamenilor (prin intermediul televizorului, calculatorului, tabletei) cât și în spațiul public, prin intermediul panourilor publicitare LED (precum cele prezente pe fațada magazinului Cocor din centrul Bucureștiului) și chiar în buzunarele oamenilor prin intermediul telefonului inteligent și internetului, este clar că orice produs sau companie ce dorește să ajungă cât mai rapid la publicul țintă are nevoie de un spot publicitar care să se imprime cât mai bine în mintea consumatorilor – imagini cât mai sugestive, cu un puternic impact vizual, cu un desen al cadrului deosebit.

Alături de acestea, pentru un spot publicitar corespunzător, este adesea nevoie de elemente grafice creative, care să sublinieze mesajul spotului, sporind experiența vizuală a publicului țintă.

Și totuși, toate acestea compun un spot publicitar incomplet dacă nu luăm în considerare și coloana sonoră – un element cel puțin la fel de important precum partea vizuală – care trebuie să puncteze clar mesajul spotului, oferind un conținut plăcut auzului și în același timp încadrându-se în numeroasele standarde tehnice impuse de mediul de livrare al spotului.

Am putea continua pentru încă două pagini enumerând toate elementele ce iau parte la procesul de producție al unui spot publicitar, dar este clar deja că în spatele celor 30 de secunde de imagini și sunet se află zile întregi de planificări, pre-producție, producție și post-producție. Datorită anilor întregi de experiență în acest domeniu și dotării tehnice de care dispunem, suntem gata să preluăm orice idee pe care o aveți și cu multă dedicare, spirit artistic, creativitate și atenție la detaliu să o transformăm într-un spot publicitar cât mai potrivit pentru produsul și bugetul alocat.

Urmărește mai sus câteva dintre spoturile publicitare realizate de Visual Expert.

Pentru orice detalii legate de producția de spoturi publicitare, te rugăm să ne contactezi accesând pagina Contact .